KALENDÁŘ - Podrobné informace o všech akcích českého i zahraničního trialu.      Kontakt: info@ceskytrial.cz

Třetí místo v kategorii International Trophy si odváží z francouzské Isoly 2000 TDN-2016 český tým ve složení

Martin Matějíček, Martin Křoustek a Marek Wunsch

 

Technika

Trialové motocykly musejí odpovídat předpisům pro provoz na veřejných komunikacích, a to přesto, že jsou pro trialové závody speciálně konstruovány. Jsou velice lehké, většinu času se jezdí ve stoje, zdvih pérování je oproti motokrosovým a endurovým strojům menší. Jsou velmi snadno ovladatelné a mají nízko položené těžiště. Sedlo je téměř neznatelné a co nějníže položené, aby měl jezdec co nevíce prostoru pro práci s tělem.

Motory jsou konstruovány tak aby bylo umožněno přesné dávkování plynu s dostatečným točivým momentem již od nízkých otáček. Od počátku 90-tých let se začínají vyrábět vodou chlazené motory. Počet převodových stupňů je 5 až 6 podle výrobce. Stupně 1 až 3 jsou zpravidla používány v kontrolních úsecích  a 4 až 6 na přejezdech. Spodní část motoru je celé šíři chráněna tzv. "lyžinou" z lehké slitiny.

TECHNICKÉ ŘÁDY FMS AČR

 

 

 

 

 

 

SVAZ TRIALU

420 602 188 665

info@ceskytrial.cz

 

Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.